måndag 16 mars 2009

Trött, slitigt och riktigt kul!!

Hej!
Nu hare varit helg. Helgen har varit trött slitig och riktigt kul =)
Först sov ungdomarna över i kyrkan (jag räknas också dit trotts att jag är 25år gammal). Dock så jobbar jag ju natt som ni vet, så jag åkte iväg vid 2 och kom hem 05.30. Min kära flickvän Maria hade fått ett litet lätt uppdrag att fixa så jag hade någonstans att sova när jag kom till kyrkan. Jag hade en sovsäck och en kudde, men inget att sova på. Jag tänkte, aja det där löser hon, hon tar väll fram några kuddar ellet något kreativt. När jag kom hade hon inte tagit fram nått att ligga på. Hon hade inte ens lagt min sovsäck på golvet. Så jag fick fixa i ordning. Det värsta med detta är att min mor tycker att hon gjorde rätt... Mycket märkligt!!

Sen umgicks jag med Maria hela lördagen och enda fram till kl 03 på söndagen. Jag kände mig lite förkyld så det blev ingen kyrka för min del. Efter detta så har jag bara softat, fast nu inatt så vare jobb igen så klart. Jag är riktigt trött nu,

Men helgen var rolig, och det var roligt att Alliansen och Moderaterna ökar så kraftigt hela tiden. Det är nog också bra att KD ligger långt under spärren, nu har de chansen att kicka Hägglund, gör de inte det så är det slut på KD som riksdagsparie.

Media: Dagen SVD

//MVH Martin Beckman

Inga kommentarer: