fredag 23 januari 2009

Det händer grejer

Hej gott folk!
Jag har inte skrivit på ett tag därför att jag skrivit ganska långa svar i kommentarerna till Israel konflikten. Det är en mycket intresant diskussion där. Gå gärna in å läs.

Nu ska jag inte skriva något tungt. Jag tänkte bara upplysa er om att jag ska flytta. Det verkar iaf så =) Och inte vart som hellst utan till Norge av alla stället. Där är det alltid högkonjunktur som det står på en hemsida. Fantastisk. Jag ska flytta till Oslo, som det verkar i dagsläget flyttar jag 2/2. Jag hoppas verkligen att det ska bli otroligt bra där borta. Ni som tänker att jag bara flyttar dit av girighet. Ni tänker helt rätt. Jag flyttar dit för att tjäna pengar =). Jag kommer dock att veckopendla hem.
Jag har dessutom hittat ett sätt att kunna ringa billigt. Det heter justvoip och är gratis till alla hemtelefonnummer. Helt otroligt. Då kan jag fortfarande tala med min kära flickvän. Om det inte hade löst sig med tele hade jag nog inte kunnat flytta. Hon är trots allt viktigare än alla pengar i världen för mig.

I helgen ska jag faktiskt åka till henne å hälsa på. Jag saknar henne riktigt mycket. Jag hoppas att det ska bli kul. Jag är dock lite nervös. Jag vet inte riktigt om hennes bibelskolevänner tycker om mig så mycket. Jag hoppas det iaf. Jag förlitar mig på min charm ^^ Jag är rätt så charmig.

//Kram på er från ViR

Inga kommentarer: