måndag 2 februari 2009

Stressig helg!

Just nu är det måndag morgon och jag sitter vid datorn. Jag är lite små sjuk sådär.
Svullen hals och mår kasst. Det har varit en stressig helg. I lördags var jag i STHLM för att vara vara med på en utbildning, eller rättare sagt för att utbilda i en utbildning. Min mor var på bröllop eller rättare sagt afrikanskt bröllop. Vigsel började kl 15 och sen skulle hon hämta mig kl 16 - 16.30. Hon kom 18:45 så jag stod på centralen från 16 - 18:45. Rätt så jobbigt. Jag kom hem vid 23 på lördagen, sen var det att förbereda sig inför söndagsskolan. Jag kom i säng efter 01.00, och så upp innan 9:e på söndagen. Sen var det gudstjänst där jag och pappa åkte å handlare, kl 16 var vi hemma, vi fixade mat, sen var jag tvungen att börja tänka på att göra nästa måltid som skulle vara kl 19. Jag skulle ha varit hos Robin kl 18, men det gick inte så bra, kom dit vid 18:30. Sen var det gemenskapsgrupp, kom hem vid 21:30. Jag somnade rätt snabbt och så sov jag fram tills 11:30, men av en stressig helg blir man nog sjuk. Så jag får väll härja på med medicin av olika slag.

//ViR

Inga kommentarer: