tisdag 11 november 2008

Annas eviga

Hej!
Jag har just fått en bror =), eller i alla fall en kille som har flyttat från Botkyrka och som nu bor hemma hos mina föräldrar och mig. Känns riktigt spännande, men samtidigt lite läskigt. Jag tror dock det ska bli kul. Han är en riktig skön kille, han är 19år och junior sm mästare i tungvikt i boxning. Vi var idag på Karlskogas boxningsklubb för att titta på förutsättningarna där. Jag tror det kommer bli bra, fast för mig personligen är jag bara glad för att jag kommer att få en stor anledning att få se på boxning =).

Nu till Annas eviga, det är ett program som leds av Anna, samma person som ledde existens. Ämnena är rätt lika som i existens, men nu sitter personer av olika tro och olika åsikter å samtalar. Det första programet handlade om abort, jag rekomenderar verkligen att kolla in programet. Det första programet som handlade om abort var otroligt bra. Jag vill tacka min vän och lärljunge Filip som ringde mig och sa att jag var tvungen att se programet. TACK FILIP!

Jag hoppas för er egen skull att ni kollar in programet och gärna att ni hör av er här på bloggen om er åsikt.

//ViR

Inga kommentarer: