tisdag 25 november 2008

Mat!

Idag skäms jag lite, jag ska förklara varför.
För ett tag sedan talade jag med en riktigt god vän. Maria heter hon =) Vi talade om mat, och jag gav henne ett förslag på vad hon skulle äta. Hon och hennes bibelskolevänner valde istället att äta korv och bröd. Jag förklarade då i ett sms att korv och bröd inte är riktigt mat. Att det är fel att äta bara det, att mat är något mycket mer än bara bukfylla. Anledningen till att jag skäms är dock för att jag just nu äter något som kan likställas med bukfylla. Jag kokade makaroner, tog av köttet på ett kycklinglår blandade ner lite grädde och åt med ketchup. Jag skäms över mig själv. Jag drack inte ens vatten till detta.

//ViR

2 kommentarer:

Challeman sa...

Buh på dig då :P

Mijja sa...

Usch de lät riktigt äckligt :O